Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Προγραμματισμός - Η κόκκινη γραμμή. C++#1

Υπάρχει μια γραμμή την οποία πρέπει να περάσω. Αυτή είναι η γραμμή που χωρίζει την ιδιότητα του Developer με αυτή του προγραμματιστή. Κάποιοι βρίσκουν ότι αυτά τα 2 είναι το ίδιο, αλλά κατά βάθος δεν είναι... τα χωρίζει μια λεπτή κόκκινη γραμμή την οποία προσπαθώ εδώ και ένα χρόνο να περάσω. Ποτέ δεν θα μπορέσω να εκφράσω την αγάπη μου για τους υπολογιστές και για το διαδίκτυο αν δεν βουτήξω με τα μούτρα στον κόσμο του προγραμματισμού.

Ανα χείρας λοιπόν ένα βιβλίο, (θέλω να δω λίγο εντός των άδυτων της C++). Το Βιβλίο αυτό είναι το "εισαγωγή στην C++ από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος, ένα βιβλίο του 1998. Παλιό δεν λέω, αλλά αυτό έχω αυτό θα μελετήσω. Θεωρώ θετικό να διαβάζω τα παλαιά βιβλία πληροφορικής, γιατί μου δίνουν την δυνατότητα να κάνω μόνος μου το άλμα από το πως ήταν τότε στο πως είναι σήμερα, και εάν η γνώση δεν παράγεται από το δυνατότητα του να βγάζεις συμπεράσματά τότε είναι απλή παπαγαλία.

Βέβαια να σημειωθεί ότι αντιπαθώ τους πρακτικούς. Αυτούς που μαθαίνουν τα πάντα από την πρακτική εξάσκηση, γιατί αυτό τους κάνεις εμπειρικούς πολυτεχνίτες, αλλά βέβαια ίδια αντιπάθεια τρέφω και για αυτούς που με μάτια μυωπίας και με την παπαγαλία στην γλώσσα, προτάσσουν μπροστά τα διπλώματα τους και το σνομπ ύφος τους αντί να προτάσσουν το πάθος τους γι αυτό που κάνουν.

Σημείωση: το βιβλίο είναι 250 σελίδες και 35 μαθήματα. Άμα το διαβάσω απλά στα γρήγορα. θα μου πάρει μια μέρα, αν αποφασίσω να κάνω και τις ασκήσεις θα μου πάρει περισσότερο. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θέλω να μάθω την C++ σαν γλώσσα ή απλά να πάρω μια γέυση για να κατανοήσω τις βάσεις της. Το σκέφτομαι...

Το αποφάσισα. Θα το κάνω προς το παρόν απλό ανάγνωσμα, για να κατανοήσω την δομή της. προκειμένου να καταθέσω την μεγάλη μου προσπάθεια σε php μου ενδιαφέρει να την ξεκοκαλίσω. Όλα στο internet ξεκινούν από τις λέξεις. Αν ξέρεις τις σωστές λέξεις ξέρεις τα πάντα. Ευτυχώς υπάρχει πάντα το wikipedia, και η Google. κάποιος πρόσφατα μου είπε ότι πριν την Google και το Wikipedia όλοι ήμασταν αμόρφωτοι... σε γενικές γραμμές μάλλον θα συμφωνήσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου